AB JUBILER
TWÓJ KOSZYK
Koszyk jest pusty

Nowości

Zapoznaj się z najnowszymi produktami w naszym sklepie

Promocje

Zapoznaj się z aktualną ofertą promocyjną

Wyprzedaż

Zapoznaj się z aktualną ofertą wyprzedaży

Szybki kontakt

AB JUBILER
10-524 OLSZTYN
UL. PARTYZANTÓW 16
TEL.: 89 534-03-62

Opinie o AB JUBILER na Opineo.pl

Wysyłka i zwroty

1. Wysyłka towaru

Nabywca ma pełną możliwość odbioru osobistego zakupionego towaru w siedzibie firmy w Olsztynie po uprzednim kontakcie z pracownikiem Sklepu Internetowego www.abjubiler.pl. W przypadku odbioru osobistego za przedmioty można zapłacić gotówką w sklepie lub zrobić przedpłatę na konto bez opłaty za wysyłkę jeżeli taka wystąpi. Przed odbiorem należy się upewnić, czy pieniądze zostały zaksięgowane na naszym koncie. Odbiór towaru na samo potwierdzenie dokonania przelewu nie jest możliwy.
Wysyłka odbywa się min. 5 razy w tygodniu, w dni robocze, rzadziej w soboty.
Uwaga! W przypadku wysyłki kurierskiej zawsze należy podać numer telefonu. Jest to warunek dostarczenia paczki przez firmę kurierską. Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".

Przesyłki kurierskie realizujemy tylko i wyłącznie za pośrednictwem firmy DPD.


a. DPD Standard 15.00 złotych polskich
b. zamówienia pow. 800.00 zł      przesyłka GRATIS
c. Odbiór własny  bezpłatny



AB Jubiler gwarantuje wysłanie towaru nowego, zgodnego z opisem i zdjęciami na aukcji. Zaginione przesyłki które do państwa nie docierają zawsze reklamujemy jako nadawca po 14 dniach roboczych od daty nadania paczki, następnie czekamy na zajęcie stanowiska przez DPD i pisemne ustosunkowanie się do naszej reklamacji. Jeśli DPD stwierdzi że przesyłka nie została doręczona i uzna ją za zaginioną wtedy wystąpimy do DPD o odszkodowanie i  skontaktujemy się z Państwem.
Uprzedzamy że proces reklamacyjny może trwać około 30 dni roboczych od złożenia reklamacji.

Zamówienia, które mają być zrealizowane tego samego dnia należy złożyć i potwierdzić do godziny 13. Warunkiem – jest przelew zaksięgowany na naszym koncie przed godziną 14.



2. Zwrot towaru

W chwili odbioru towaru Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie lub kurierowi, oraz skontaktować się z pracownikiem firmy AB Jubiler. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy i posiada gwarancję. Gwarancja na wyrób wynosi 12 miesięcy i dotyczy wszystkich uszkodzeń, które wynikły z błędów produkcyjnych. Gdy zaistnieje taka sytuacja wyrób zostanie naprawiony lub będzie można wymienić go na inny towar. Ustawodawca zezwala na odstąpienie od umowy w ciągu 10 dni i można zwrócić zakupiony towar pod warunkiem, iż nie posiada żadnych śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Zwracany towar należy odesłać wraz z opakowaniem, które było dołączone przez nas oraz dowodem zakupu i certyfikatem autentyczności dotyczący kamieni szlachetnych. Prosimy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Koszty związanie z wysyłkami nie podlegają zwrotowi. Reklamację/ zwrot zawsze prosimy poprzedzić e-mail’em na adres: info@abjubiler.pl

Zwrotu należności za towar dokonujemy na dwa sposoby:

- przelewem na podane konto w przypadku odesłania towaru do siedziby firmy (ważne, przelew na konto nie będzie zawierał kwoty przesłania i zwrotu towaru)
- gotówką, w przypadku dostarczenia towaru osobiście do siedziby firmy

Ważna informacja!
: (Zgodnie z Ustawą z dnia 02.03.2002r o ochronie praw konsumentów przy sprzedaży na odległość (Dz.U. Nr 22, poz 271; Art. 10, pkt 3, ppkt 4) wyroby modyfikowane (zmniejszenie/powiększenie wyrobu oraz grawerowanie lub wykonanie na specjalne zamówienie) nie podlegają zwrotowi. Z uwagi na to, iż zależy nam na satysfakcji każdego klienta dopuszczamy możliwość wymiany biżuterii po wcześniejszym ustaleniu tego faktu drogą e-mail.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu w Twojej przeglądarce. X